Contact
Spoedvervoer nodig? Bel 112
Twijfel je of je contact op moet nemen met de huisarts of 112 moet bellen? Kijk op moetiknaardedokter.nl.
Compliment of klacht
Verloren eigendom formulier
AED declaratie formulier
Het hoofdkantoor van Ambulance Amsterdam is gevestigd op de:
- Karperweg 19 – 25, 1075 LB, Amsterdam
Postbus 74712, 1070 BS, Amsterdam
Heb je vragen? Je kunt ons mailen, bellen of het contactformulier invullen. Wij zijn van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 16.00 uur bereikbaar.
020 – 570 95 00 info@ambulanceamsterdam.nlContactformulier
Staan er medische of andere gevoelige informatie in je bericht? Dan kun je het bericht ook versleuteld versturen.
Stuur een veilig berichtHet basispakket van je zorgverzekering vergoedt vervoer met een ambulance, maar het vervoer telt wel mee voor je eigen risico.
Heb je je eigen risico nog niet volledig gebruikt? Dan betaal je dus (een deel van) de kosten zelf.
Wij hebben een speciaal formulier voor mensen die iets zijn verloren in of rond de ambulance. Klik hier voor het verloren eigendommen formulier.
Dit is afhankelijk van de hoeveelheid spoed van een rit. Er zijn 3 soorten ritten:
- A1-melding
De ambulance moet naar een levensbedreigende situatie. De ambulance rijdt met zwaailicht en sirene en heeft als doel binnen 15 minuten nadat er gebeld is bij de patiënt zijn. - A2-melding
Dit is een urgente situatie, maar niet levensbedreigend. De ambulance rijdt niet met zwaailicht en sirene en hoort binnen 30 minuten nadat er gebeld is bij de patiënt zijn. - B-melding
Dit zijn alle andere ritten en besteld vervoer, bijvoorbeeld van verpleeghuis naar ziekenhuis. De ambulance rijdt niet met zwaailicht en sirene en heeft geen maximum tijd waarop hij aanwezig moet zijn.